.

tisdag 28 augusti 2012

Astra Zeneca och Google AdSense

Financemart.net


Eftersom jag inte hade möjlighet att skjuta till någon nämnvärd summa pengar till aktier denna månaden så känns det gött att jag iaf får lite "cashflow" från Astra Zeneca i form av utdelningar. Dessa betalas ut den 10 September.

Jag har även fått ett mail om att Adsense-pengar snart kommer att sättas in på bankkontot vilket var en trevlig överraskning. Inte för att jag tjänar några enorma summor på reklam men det är alltid trevligt med lite extra pengar som kan sättas in på ISK`n.

För övrigt så fick sig Northland Resources aktie sig ännu en törn igår pga av denna nyhet. Dock så verkar allt fortfarande gå enligt planerna för bolaget och jag hoppas på att det kommer att vända när produktionen kommer igång i slutet av året.

1 kommentar:

Per Penning sa...

Ja, vi hoppas på NAUR. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!