.

lördag 17 december 2011

Long time no seen....

Som vanligt vid den här tiden på året så har jag inte speciellt mycket tid över att sitta vid datorn (mycket jobb) därför har det blivit väldigt lite aktivitet vid bloggen. Jag har även börjat dokumentera vad jag äter varje dag för att få reda på hur många kcal jag får i mig och även det tar lite tid. Så nu får jag sluta komma med ursäkter =)

Jag känner dock att det blir först efter Jul jag hinner ta tag i bloggen och mitt sparande igen, mycket spännande saker är på gång 2012, bland annat Gruvstart för Northland Resources, Investeringssparkonto blir tillgängligt, eventuellt husköp, Utdelningar från H&M, Ratos och Astra Zeneca m.m...

Ja det blir nog ett spännande 2012 och det blir antagligen inte svårt att hitta intressanta ämnen att skriva om här på bloggen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir det isk för din del?
Själv tänker jag avst då det inte finns med lågt minicourtage någonstans.

john sa...

#Anonym

Ja när jag väl börjar investera på allvar igen så blir det ISK

Mvh //Ekonomisk Trygghet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!