.

tisdag 1 september 2015

Samma blogg, samma person, ny plattform!

 Då var det dags för mig att lämna denna bloggen, jag drar skutan vidare till en annan plats på jorden...

Det är dock inte så dramatiskt som det låter, jag kommer att skriva precis likadant som jag gjort de senaste 7 åren, orden kommer att ha exakt samma innebörd och jag fortsätter att publicera blogginlägg med inriktning på privatekonomi, investeringar, mina egna tankar och funderingar etc....


Den största skillnaden är att jag kommer att börja blogga hos TradeVenue. För Er som inte har hört talas om TradeVenue tidigare så kan jag berätta att det är en relativt nystartad ekonomisida som knyter samman landets investerare. Man kan skapa egna fiktiva portföljer, hänga på forumet, läsa bloggar, titta på nyckeltal, läsa om börsnyheter m.m...


Samtidigt som det känns lite skrämmande att lämna tryggheten bakom min egna blogg skall det bli otroligt spännande och motiverande att fortsätta bloggandet hos TradeVenue. Ibland måste man ta det där berömda steget och kasta sig ut i det okända. Min "gamla" blogg kommer att ligga kvar som ett bibliotek, inte för att jag tror folk kommer att läsa de gamla inläggen speciellt mycket men ibland kan det vara intressant att gå tillbaka i tiden och se hur man förändrats, både som investerare och person.


Jag hoppas Ni läsare fortsätter att titta in på min blogg precis som tidigare, det är otroligt roligt och givande att få feedback på inläggen man skriver och utan Er hade jag inte haft motivation till att skriva vidare år ut och år in. Även om detta inte är ett farväl vill jag passa på att säga TACK!


Ni hittar min nya blogg på www.tradevenue.se/ekonomisktrygghet


Ps. Ni kan även följa min blogg på TradeVenue via RSS. Det är bara att gå in på bloggen och klicka på ikonen i vänsterspalten.


Mvh

Ekonomisk Trygghet

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!