.

fredag 3 oktober 2014

Portföljutveckling 3 Oktober och utdelningar

Jag upptäckte precis att jag har missat månadsredovisningen för Augusti. Därför kommer jag här nedan redovisa hur min portfölj har utvecklat sig under Augusti och September.


Under dessa två månader steg portföljen med +5,8% Det blev inget nysparande i September (jag investerade istället i ett hemgym) Även om börsen har sjunkit en del de två sista dagarna har portföljen utvecklats bra.

Jag såg även att igår hade utdelningarna från Coca Cola kommit in på kontot. +23,4% ökade utdelningen med jämfört med samma tidpunkt föregående år vilket är riktigt bra ( +8,9% utan valutaskillnader)

Vi får se hur det blir med nysparandet även nästa månad. Jag har lite småplaner (med betoning på små) på att starta upp en liten verksamhet här hemma. Men som sagt vi får se vad som händer och hur det utvecklar sig...

Mvh
Ekonomisk Trygghet



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!