.

onsdag 8 februari 2012

Snart dags att öppna ISP

Jag tog mig en liten titt idag på MA50/MA200 och såg att troligtvis så kommer MA50 bryta igenom MA200 underifrån inom de närmsta veckorna eller  t om den närmsta dagarna. Detta innebär köpsignal om man investerar enligt Ma50/Ma200-metoden.

Eftersom jag har tänkt att prova denna metod lite smått med Gratisfonden Avanza Zero så börjar det bli dags för mig att öppna ett Investeringssparkonto hos Avanza och därefter flytta över en liten summa pengar så att jag är beredd att investera när tillfälle ges.

Spännande!

4 kommentarer:

XO sa...

Du menar ISK förmodar jag och inte ISP?

Jag följer också MA50/MA200 som en av mina indikatorer. Tror dock att det kan handla om en falsk signal om det överhuvudtaget slår igenom.

Mvh/XO

Högre Inkomst Nu sa...

Jag öppnade ISK hos Avanza vid nyår
och har lagt in pengar i Avanza Zero.
Rekommenderas!

Classier Corn sa...

Lycka till!

Anonym sa...

#Xo
Givetvis menar jag ISK, vet inte var jag fick ISP ifrån =)

#Högre Inkomst
Låter bra det, jag öppnade en ISK idag, jag fick ryggskott i förrgår så jag har inte kunnat sätta på datorn förrän idag =/

#Classier Corn
Tack!


Mvh //Ekonomisk Trygghet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Click Here!